Afbudsregler

Afbud senest 24 timer før

Hvis du har brug for at rykke din aftale, må du meget gerne gøre det i så god tid, at andre kan nå at få glæde af tiden. Afbud med få dages varsel gør det svært for andre at benytte tiden.

Ved manglende eller for sent afbud opkræves fuldt honorar uanset årsag (dvs. også ved sygdom).

Hvis det er aftalt med mig, at jeg afregner direkte med dit forsikringsselskab, kan du stadig hæfte for udgiften ved for sent afbud. De færreste forsikringsselskaber dækker dette, så det er en god idé at have undersøgt, hvad der gælder ifølge dine forsikringsbetingelser.

Bekræftelse af tid på mail og reminder 24 timer før

Du modtager en bekræftelse via mail, når du booker en tid samt en mail- og sms-reminder 24 timer før din aftalte tid. Har du ikke modtaget disse, kan du være sikker på, at der er sket en fejl i forhold til din booking.

Du kan altid tjekke dine bookede aftaler i mit onlinesystem, så du kan se, hvornår dine tider er.

Sådan sletter, ændrer og booker du en ny tid

Du sletter, ændrer og booker nye tider i mit online bookingsystem her på hjemmesiden. Hvis du ikke kan finde en tid, der passer dig, kan du altid kontakte mig. Jeg kan have ledige afbudstider, som ikke fremgår af onlinekalenderen.

Afbud skal ske senest 24 timer før ved at slette din tid online. Afbud på sms, mail eller telefonbesked kan jeg ikke garantere, at jeg ser rettidigt. Rettidigt afbud sker ved at slette din tid i min online kalender senest 24 timer før. 

Aftalte tider gælder også ved forsinkelse

Kommer du for sent til en aftale, gælder den aftalte tid alligevel. En forsinkelse på over 20 minutter efter aftalt mødetidspunkt betragtes som en udeblivelse uden afbud (se ovenfor).

Bestil tid

Er du klient, kan selv du booke og ændre din tid her.

Online samtale

Klik på dette link, lige før din session starter. Så kommer du ind i mit online venteværelse, hvorfra jeg lukker dig ind til vores samtale på det tidspunkt, vi har aftalt.

Menu

COVID-19!
Forholdsregler 1. juli 2020

Online samtaler prioriteres som primær konsultationsform, men der kan ved behov aftales samtaler med fysisk fremmøde i min klinik.

Du kan læse mere om, hvordan online terapi foregår her.

Jf. Sundhedsstyrelsens seneste retningslinier per 30. juni, skal aktiviteten i sundhedsvæsenet fortsat ske under hensyn til minimering af risikoen for smittespredning. Det anbefales, at telefon- og videokonsultationer fortsat anvendes, hvor det er fagligt forsvarligt og meningsfuldt, baseret på en konkret vurdering af den enkeltes behov.

Du kan læse retningslinierne her.

Ved fysisk fremmøde i klinikken gælder følgende forholdsregler:

  • Aflys, hvis du har symptomer eller har været sammen med nogen, der har.
  • Kom ikke før din aftalte tid aht. pres på venteværelset.
  • Medbring evt. egne drikkevarer, der serveres ikke drikkevarer i klinikken.
  • Der står håndsprit ved indgangen, som bedes anvendt ved ankomst.
  • Der gives ikke håndtryk og der overholdes så vidt muligt 2m afstand.
  • Dørhåndtag og kontaktflader afsprittes efter hver samtale.
  • For anonymt at kunne opspore evt. smittespredning, bedes du installere “Smitte-Stop” app på din telefon. I modsat fald kan jeg skulle oplyse dit navn til sundhedsmyndighederne, dersom der skulle opstå smittespredning i min klinik.